ÁSZF

 

KAVE-DISZKONT.HU ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Kave-diszkont.hu adatok:

Kiss Sándor Egyéni Vállalkozó
Székhely: 4150, Püspökladány Erőss Lajos u. 4.
Telephely: 4150, Püspökladány Petőfi u. 62.
Tel.: +36 20 9 806 573
Adószám: 47458343-2-29
Nyilvántartási szám: 05021844
E-mail: shop@kave­-diszkont.hu


Tárhelyszolgáltató:

Magyar Hosting Kft.
Székhelye: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Adószám: 23495919-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-968314

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A megjelenített termékek online rendelhetőek meg. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett „Kosár rakom”-ra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak vagy akár törölhetnek is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét. Ha rendelkezik kuponkóddal vagy ajándékutalvánnyal, beírásával érvényesítheti azt és az a részösszegből levonásra kerül.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután, lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a számlázási a szállítási és kapcsolattartási adatokat. Céges rendelés, számlázás esetén, a megrendelő személye kijelenti, hogy a cég törvényes képvidelőjeként adja le a megrendelést.
A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, ezt követően a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (utánvét, banki előre utalás). A szállítási költség a kiválasztás során kerül kiszámításra, tekintettel a megrendelt termékek összsúlyára vagy méretére.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el a “Vásárlási feltételek”-et a jelölő négyzet bepipálásával és kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra. Ezek után e-mail-ben kap értesítést a megrendelésőr illetve annak állapotáról.

Kizárólag Magyarország területére címzett és számlázott megrendeléseket fogadunk el. Magyarország területén kívüli számlázás és postai, illetve egyéb címre történő szállítás nem lehetséges, minden ilyen megrendelés, annak ellenére, hogy a regisztráció és a rendelés lehetősége ettől függetlenül fennáll, érvénytelennek minősül, és törlésre kerül.

Árak

Áraink Magyar Forinban értendők (HUF), áraink bruttó árak és 27% ÁFA-t tartalmaznak, valamint  a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak alanyi adómentes árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A weboldalon feltüntetett árak webshop árak és éltrhetnek az üzletünkben alkalmazott áraktól! A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a láblécben a “Szállítási információk” menü alatt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor a kereskedő nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.

Visszaigazolás

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés feldolgozásáról és egyet a várható szállítási időpontról. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja a +36 20 980 6573-es telefonszámot.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt is van lehetőség.
– Amenyiben rendelését elküldte, a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy hibásan adta meg adatait, vagy hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a tévedését, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a e-mail címen, vagy a +36 20 980 6573 telefonszámon.
– Lehetősége van Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy az shop@kave-diszkont.hu e-mail címen, vagy a +36 20 980 6573 telefonszámon, egészen addig, amíg át nem adjuk Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben, e-mailben értesül.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre. Ez esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A szerződött futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad. Részteljesítést nem vállalunk, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Lehetősége van a rendelése összegének banki utalással történő kiegyenlítésre is. Ebben az esetben a rendelés végösszegét, amely tartalmazza az esetleges szállítási költséget is, bankon keresztül utalja át a visszaigazoló e-mail-ben megadott számlaszámra. Az összeg megérkkezését követően kezdjük meg a rendelés teljesítését.

Fizetés személyes átvételnél

Személyesen, üzletünkben (4150 Püspökladány, Petőfi u. 62.) lehetséges a megrendelt termékek átvétele, hétfőtől szombatigig 6:00-20:00, vasárnap 7:00-17:00 között. Ebben az esetben a szállítási és csomagolási költséget nem számítjuk fel. A vásárláshoz minden esetben szükséges előzetes megrendelés és az átvétel időpontjárol e-mailben értesítjük.

Amennyiben a csomagja már átvehető, értesítjük Önt e-mailben majd ezt követően lehetősége van személyesen átvenni és kifizetni a csomag ellenértékét.

Ha személyes átvétellel kérte a terméket, de nem tud elmenni érte, akkor 5 munkanapig tároljuk raktárunkban a megrendelt termékeket, majd a 5 munkanap eltelte után rendszerünk automatikus értesítőt küld Önnek. Ha erre válaszolva jelzi, hogy továbbra is igényt tart a rendelésre, természetesen hosszabb ideig tartjuk itt a csomagot.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása  MPL futárszolgálattal történik. A csomagok kiszállítását Magyarország területére vállaljuk. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni és lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva illetve +36 20 980 6573-es telefonszámon is.
A szállítás díjak Magyarországon belül:

Házhoz szállítva: 990 Ft.-
Postai átvétel: 599 Ft.-
[ A megrendeléskor be lehet állítani, hogy melyik Postafiókban  szeretné átvenni a csomagot.  A Posta e-mail-ben  értesíti Önt, ha a csomag megérkezett a kiválasztott Postafiókba.  ] Ingyenes kiszállítás 55 000 Ft.- feletti vásárlás esetén!

Banki előre átutalás esetén kérjük a végösszeget az alábbi számlaszámra átutalni:

Kedvezményezett: Kiss Sándor Egyéni vállakozóBanki előre átutalás esetén kérjük a végösszeget az alábbi számlaszámra átutalni:

Számlaszám: 10403459-34570302-00000000
Bank: K&H Bank

A közleménybe ne felejtse el beírni a rendelés azonosítót! Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg annak ellenértéke.

A rendeléseket 1-4 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni, függetlenül attól, hogy a rendelést személyesen kívánja átvenni, vagy kiszállítást kér. Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mail-ben értesítjük.

A kiszállítási idő a megrendeléstől számított 1-4 munkanap.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a “Vásárlási feltételek” elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A termék visszaküldése

A terméket, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban nem minősül megkötöttnek. A szerződést nem iktatják.

Elállási jog

Ön a csomag átvételétől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni az shop@kave-diszkont.hu e-mail címre, vagy jelezni a +36 20 980 6573-es telefonszámon, vagy levél címünkre (4150 Püspökladány, Petőfi u. 62.) Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát.

Elállás esetén köteles a terméket hiánytalan mennyiségi állapotban visszaküldeni az alábbi címre: Kiss Sándor 4150, Püspökladány, Petőfi u. 62. és a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (postaköltség). A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, hiánytalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
“Az elállás joga nem vonatkozik a szerzői joggal védett termékekre (műsoros CD, DVD lemezek, szoftverek, stb.), amennyiben annak csomagolását felbontották, és a használat bizonyítható. Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával! A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Önt terheli! Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Debreceni Városi Bíróság illetékességét kötik ki.”

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Jótállás, szavatosság

Termékekre vonatkozó szavatossági feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Felmerülő bármely kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mail-ben az shop@kave-diszkont.hu címen, vagy telefonon a +36 20 980 6573-es számon.

Hírlevélre való feliratkozás

A Kávé-Diszkont.hu oldalain lehetőség nyílik az oldal látogatóink feliratkozni a hírlevelünkre. A hírlevél feliratkozáshoz szükséges adatokat az adatvédelmi nyilatkozat alapján használjuk fel. A “Kérem a hírlevelet” gomb megnyomásával a feliratkozó elfogadja a hatályos ÁSZF-t és Adatvédelmi Nyilatkozatot!